Звіт про освітню діяльність закладу за 2019/2020 навчальний рік 

В основу діяльності Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів покладено діючі законодавчі та освітні нормативні документи України.

Внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу

- статут школи;

- правила внутрішнього трудового розпорядку;

- колективний договір між адміністрацією і ПК.

Типові документи відповідають діючому законодавству, всім нормативним документам, що регламентують перебування учнів у закладі освіти, Конвенції ООН «Про права дитини».

 

Педагогічний колектив

20 педагогів:

1 директор;

2 заступника директора;

1 практичний психолог;

1 соціальний педагог;

1 педагог-організатор;

Із 20 педагогів:

18 вчителів мають повну вищу педагогічну освіту (90%);

1 молодший спеціаліст (5%);

1 середня освіта ( 5%).

 

Вищу кваліфікаційну категорію  мають  вчителі – 4 (20%);

І кваліфікаційну категорію –  10 (50%);

Спеціалістів – 6 (30%);

 

«Учителів–методистів» - 1 (5%);

«Старший учитель» - 1(5%)

«ВідмінникосвітиУкраїни» - 2(10%)

 

В школі працюють  вчителі , вік яких 

 до 30 років включно – 4

 31-40 років – 1

 41-50 – 7

 51-60 – 4

понад 60 років – 4

З числа педагогічних працівників 50 % -  випускники рідної школи.

Значна кількість вчителів(65%) має педагогічний стаж більше 20 років.

 

 

Середнє навчальне навантаження на вчителя складає 18 годин.     При розподілі тижневого навантаження вчителів адміністрація школи враховує педагогічний досвід, кваліфікацію вчителя, наступність у роботі, результативність його роботи за попередні роки, рекомендації профспілкового комітету з метою соціального захисту учасників навчально-виховного процесу, віковий склад педагогів та досвід їх роботи.

Забезпеченість освітнього процесу здійснюється за рахунок штатних працівників. Позитивні тенденції:

 - 90 % вчителів мають вищу педагогічну освіту;

 - 70% досвідчених вчителів; 

 - 95% вчителів мають повне тижневе навантаження

Негативні:

- викладання окремих предметів не фахівцями.

             У  2019/2020 навчальному році навчальна та методична робота в школі здійснювалася відповідно до плану роботи школи.                                                            Навчальні плани та програми в  за рік виконано повністю.  Кількість письмових та усних контрольних робіт відповідає вимогам наказу МОН України «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів»та методичним рекомендаціям МОН України щодо вивчення навчальних предметів та щодо заповнення сторінок класних журналів та оцінювання навчальних досягнень учнів.

Протягом І семестру було організовано курсову перепідготовку  вчителя  початкових класів Кущ Світлани Володимирівни, соціального педагога Василенко Юлії Олександрівни. З метою реалізації плану заходів щодо  завдань Концепції «Нова українська школа», вчителі початкових класів Козій Юлія Володимирівна, Могильна Олена Іванівна, Рибіна Тетяна Аркадіївна  пройшли  навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які навчатимуть учнів перших класів відповідно до Концепції «Нова українська школа» на базі опорного закладу Скадовський  навчально-виховний  комплекс «Академічна гімназія» Скадовської міської ради. 

Вчитель початкових класів Козій Юлія Володимирівна взяла участь у тренінгу «Ігрові та діяльні сні методи навчання» на базі опорного закладу Скадовський  навчально-виховний  комплекс «Академічна гімназія» Скадовської міської ради.

          У 2019/2020 навчальному році 2 педагогічні   працівники  школи пройшли атестацію.   За результатами  атестації  вчитель української мови та літератури Сергієнко Валентина Петрівна підтвердила  кваліфікаційну  категорії «спеціаліст першої категорії», соціальному  педагогу  Василенко Юлії Олександрівні встановлено кваліфікаційну  категорію  «спеціаліст  другої категорії».Результативно й систематично в 2019/2020 навчальному році проводилась робота методичних служб, спрямована на підвищення рівня фахової і методичної підготовки вчителів.

Протягом року проведено:

І. Педагогічні ради:

1. «Особливості проведення продуктивного уроку предметів різного профілю», «Вплив нових педагогічних технологій на процес соціалізації особистості»(жовтень).

2. «Освітні стратегії соціалізації особистості засобами громадянської освіти», 

«Роль позакласних заходів у формуванні ключових компетентностей  здобувачів освіти» (грудень). 

3. «Інтегроване навчання як освітній пазл Нової української школи», «Формування соціально компетентної  та позитивно  вмотиваної особистості шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій та залучення до пошуково-дослідницької діяльності» (березень).

ІІ. Проблемні семінари - практикуми:

1. «Адаптивні технології управління навчанням та соціалізація особистості педагогів та учнів».

2. «Психолого – педагогічні причини успішності учнів та способи її подолання в умовах диференціації освітнього процесу» 

ІІІ. Засідання методичної ради:

- «Міжпредметна інтеграція як процес становлення цілісності освітнього процесу»; 

-  «Проблеми формування соціальної компетентності особистості в контексті виконання навчальних програм та Державних освітніх стандартів»;

- «Рівень самооцінки, комунікативної активності учнів як показник успішної соціалізації учнів».

ІV. Засідання МО:

1.«Формування ключових компетентностей  школярів  засобами компетентнісно зорієнтованого навчання»; 

2.«Формування дослідницьких компетентностей  учнів на уроках природничо-математичного циклів»;

3.«Сучасні педагогічні технології — шлях до розвитку життєздатної творчої особистості».

ІV. Засідання Школи класного керівника:

1.«Превентивна освіта та виховання: рефлексія проблеми, досвід, перспективи»;

2. «Еколого-натуралістичне виховання в умовах розвитку життєвих компетентностей учнів»;

3. «Педагогіка партнерства – ключовий компонент формування життєво компетентної особистості».

Протягом навчального року   проведено заходи щодо діяльності та реалізації освітнього проекту «Сучасний учитель в умовах Нової української школи». 

У жовтні 2019 року  традиційно відбувся  «Формування соціальної культури учнівзасобами інноваційного наповнення освітнього середовища»

Протягом  місяця  проведено  різні форми методичної роботи, а саме:  педагогічна рада:  «Особливості проведення продуктивного уроку предметів різного профілю»,   «Вплив нових педагогічних технологій на процес соціалізації особистості»;  проблемний семінар «Адаптивні технології управління навчанням та соціалізація особистості педагогів та учнів»,

 засідання методичної ради «Проблеми формування соціальної компетентності особистості в контексті виконання навчальних програм та Державних освітніх стандартів», педагогічна майстерня  «Використання інновацій, формування предметних компетентностей в освітньому процесі в контексті Концепції Нової української школи»,   відкриті засідання методичних  об'єднань природничо - математичного циклу     «Сучасні  методи й прийоми  навчальної  мотивації учнів», суспільно-гуманітарного циклу «Вимоги  до  уроку згідно з новими форматами освіти»,  початкових класів: семінар-практикум: «Гра по-новому, навчання по-іншому в освітньому просторі НУШ»  школа класного керівника «Компетентністний підхід в освітньому просторі школи та його вплив на  формування особистості учня».

Крім теоретичних питань  проведено відкриті уроки.    На відкритих

уроках вчителі: Меркотан Наталія Миколаївна,  Могильна Олена Іванівна, 

Рибіна Тетяна Аркадіївна, Сергієнко Валентина Петрівна, Єрьоменко Олена 

Гаврилівна, Василенко Сергій  Анатолійович, Мочаліна Вікторія Петрівна,  

Гриненко Світлана Анатоліївна,   Челишева Лілія Миколаївна, Ковтун Олена 

Миколаївна, Василенко Юлія Олександрівна продемонстрували   

використання активних, інтерактивних методів навчання,інноваційних 

технологій; ділилися досвідом із вчителями - спеціалістами.  У лютому 2020 

року проведено декаду відкритих уроків, в рамках якої вчителі Хлуд Ганна

 Дмитрівна, Цап Тетяна Миколаївна, Колєснік Валентина Олегівна, Кущ

 Світлана Володимирівна, Рацук Марина Миколаївна, Фурсенко Оксана

 Василівна проводили уроки з використанням методів продуктивного

 навчання. 

       Протягом навчального року проведено  відкриті предметні заходи:  з історії квест «Школо, з днем народження» ,  іноземної мови «TeaTime» (Час пити чай),  з української мови – захід до Дня рідної мови  «Її величність – мова» (вчителі Єрьоменко Олена Гаврилівна, Ковтун Олена Миколаївна, Василенко Юлія Олександрівна). Предметні заходи, метою яких є зацікавлення учнів до вивчення певних предметів, проведено із використанням інноваційних форм та методів роботи.

Вчителі школи протягом навчального року займалися самоосвітою. Опубліковано  власні методичні  розробки в мережі  Internet на сайті vseosvita.ua: вчитель  початкових класів Рибіна Т.А., соціальний педагог Василенко Ю.О.

Опубліковано власні авторські матеріали в мережі Internet на сайті naurok.com.ua: вчитель зарубіжної літератури Мочаліна В.П., вчитель трудового навчання Фурсенко О.В., вчителі  початкових класів Рибіна Т.А., Козій Ю.В. 

Відповідно до плану  внутрішньошкільного контролю  адміністрацією 

школи було перевірено:

      - стан ведення календарних планів, класних журналів, особових справ, 

поурочні плани вчителів;

- класно – узагальнюючий контроль у 2 та 6 класах;

- стан викладання  уроків української мови та літератури, зарубіжної літератури, біології та географії;

- ведення зошитів  учнів 1 – 4 класів та зошитів з української мови та математики в 5-11 класах;

- стан відвідування учнями школи;

- стан ведення щоденників учнями 2-11 класів.

- моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів з різних предметів. 

- моніторинг участі учнів в конкурсах, олімпіадах; простежено результативність відповідно до кваліфікаційного рівня  вчителя.

Незважаючи на те, що навчально-методичне забезпечення бажає бути кращим, а саме бракує фахових видань, таблиць, електронних засобів навчання, вчителі постійно поповнюють фонд методичної літератури, передплачують фахові видання. Новинками методичної літератури вчителі забезпечують себе самостійно.

Поряд із досягненнями в роботі педагогічного колективу  потребує поліпшення  робота з учнями,  які мають достатній та високий рівні навчальних досягнень, зі здібними дітьми,  залучати всіх учасників освітнього  процесу до співпраці,  активніше впроваджувати інноваційні форми та методи роботи з учнями.

Станом на 1 вересня 2019 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 10 учнів. За індивідуальною формою навчалася учениця       2 класу Резвих Анастасія.

Протягом навчального року викладались факультативи та курси за вибором:

     - Факультативи: «Міфологія давнього світу» (6 клас), «Хімічне перетворення» (8 клас), «Основи загальної хімії» (9 клас), «Визначні постаті України»(10 клас), «Підготовка до ЗНО. Історія України» (10 клас), «Українська ділова мова» (10 клас), «Визначні постаті України» (11 клас), «Підготовка до ЗНО. Історія України» (11 клас),  «Українська ділова мова» (11 клас).

 - Курси за вибором: «Християнська етика» (5,6,7,8,9,10,11 класи), «Географія рідного краю» (6 клас),   «Економіка рідного краю» (7 клас) «Історія рідного краю» (5 клас),  «Логіка» (2,3,4 класи),  «Культура добросусідства» (1 клас).

Враховуючи потреби учнів,  побажання батьків та можливості школи у для учнів 10 -11 класів організовано профільне навчання: 10, 11класи – історичний профіль. 

Отримали  свідоцтва з відзнакою:

2015/2016 н.р. – 

2016/2017 н.р. –

2017/2018н.р. –

 2018/2019н.р. –

2019/2020 н.р. – 2 учні

Нагороджено медалями:

2015/2016 н.р. –   2 учні (1 золота медаль, 1 срібна медаль)

2016/2017 н.р. – 

2017/2018 н.р. – 

2018/2019 н.р. – 

2019/2020 н.р. – 

За підсумкаминавчального року учнішколи показали такі рівні навчальних досягнень:

Зі 104 учнів 3-11класів мають навчальні досягнення:

Високий рівень –  9 учнів (9%);

Достатній рівень– 22 учнів (21%);

Середній рівень – 43 учні (41%);

Початковий рівень–30 учнів (29%).

 

Високий рівень навчальних досягнень мають 7 учнів:

Торшина Аліса –  3 клас

Шпиляєва Вероніка – 3 клас

Литвиненко  Максим – 4 клас

Черевач Єгор – 4 клас

Кім Нікіта – 6 клас

Кальченко Аліна – 8 клас

Манжола Ольга – 8 клас

 

       Учениця 9 класу Мочаліна Лілія  за результатами навчальної діяльності номінована на отримання обласної стипендії «Учень року».

       Учні школи взяли участь в І,  ІІ, ІІ етапах  Всеукраїнських предметних олімпіад. В І етапі взяли участь 60 учнів, у ІІ етапі – 24. Учасником ІІІ  етапу стала учениця 9 класу Мочаліна Лілія, вона посіла ІІІ місце з української мови. 

В  І етапі Міжнародного  мовно-літературного  конкурсу ім. Тараса  Шевченка  взяли участь 31 учень   школи (5-11 класи), з них 11 – переможці. Учасниками  ІІ етапу стали 11 учнів, переможцем ІІ, ІІІ етапів та учасницею ІVетапу конкурсу стала учениця  9 класу Мочаліна Лілія.

 

        В  І етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика взяли участь 30 учнів 3-11класів, з них 10 – переможці.   Учасниками ІІ етапу стали 10 учнів.

 

Учні школи у 2019/2020 навчальному році  стали учасниками:

- Всеукраїнської  українознавчої гри  «Соняшник»  (вчителі Василенко Юлія Олександрівна, Рибіна Тетяна Аркадіївна);                                                                                           

 - Всеукраїнської  дистанційної  олімпіади « Всеосвіта Осінь 2019» «Всеосвіта Зима 2020», « Всеосвіта Весна 2020» з української мови, предметів початкової школи (вчителі  Василенко Юлія Олександрівна, Козій Юлія Володимирівна, Могильна Олена Іванівна, Рибіна Тетяна Аркадіївна);                                                                                  - ІІІ Всеукраїнської  інтернет-олімпіади «На Урок» із зарубіжної літератури, трудового навчання, англійської мови, 

(вчителі Мочаліна Вікторія Петрівна, Фурсенко Оксана Василівна, Ковтун Олена Миколаївна);                                                                                                                      - Міжнародному освітньому конкурсі «Олімпіс 2019-Осіння сесія»(вчитель Кущ Світлана Володимирівна).

 

                   У 2019/2020 навчальному році виховна робота в  освітньому закладі була спрямована на  формування основних ключових компетентностей: соціальних, громадянських, загальнокультурних, здоров’язберігаючих і здійснювалось впродовж тематичних місячників: «Увага! Діти на дорозі!» (вересень), «Школа. Клас. Я.» (жовтень), «Бути здоровим – модно!» (листопад), 

«Від громадянина України – до громадянина Землі» (грудень-січень), «Моя сім’я» (лютий-березень), «Не споглядати й говорити, а вершити і творити» (квітень), «Я і Всесвіт» (травень).

Для реалізації мети, завдань  виховної роботи  в 2018/2019 навчальному році  учні школи були об’єднані у клуби: «Дзвіночки»(1-4кл.),«Орлята»(5-7кл.), «Едельвейс»(8-11кл.).

З метою організації змістовного дозвілля у 2019/2020 навчальному році працювало 4 гуртки: «Музейна справа» (керівник Єрьоменко Олена Гаврилівна), «Юний актор» (керівник Рибіна Тетяна Аркадіївна), «Джура» (керівник Колєснік Валентина Олегівна), «Спортивний» (керівник Василенко Сергій Анатолійович). 

У всіх класних колективах були обов’язковими години спілкування, класні збори, оформлено класні куточки, куточки державної символіки.

Проведено традиційні заходи до визначних дат: свято Першого дзвоника «Знов вересень ступає на поріг», Дня вчителя – свято «Є професія у світі – серце віддавати дітям», Дня Святого Миколая «З нетерпінням я чекаю  День Святого Миколая, новорічні свята «Новий рік крокує по планеті» (1-7 класи), «Новорічний карнавал» (8-11) класи, загальношкільне родинне свято «Жінка-вічна весна», онлайн-флешмоб до Дня вишиванки «Парад чарівних вишиванок», свято Останнього дзвоника онлайн «Школа - територія творчості і  натхнення».

Одним з пріорітетних напрямків було національно – патріотичне виховання. З цією метою учні залучались до акції волонтерського руху «Милосердя і доброта – людства два крила» (до Міжнародного Дня людей похилого віку), відбувся виховний захід до Дня Українського козацтва «Козацька слава лине крізь віки» (10 клас, класний керівник Цап Тетяна Миколаївна), літературні  години спілкування «Мово моя, душа голосна України» (до Дня української писемності та мови), виховний захід до Дня Соборності України «Діти єднають Україну» (8 клас, класний керівник Сергієнко Валентина Петрівна),    лінійка-реквієм пам’яті Героїв Небесної Сотні «Герої не вмирають» (6 клас, класний керівник Колєснік Валентина Олегівна). До Дня воїна-інтернаціоналіста проведено засідання клубу «Орлята» (5-7 класи) – «Афганістан – це рана, що не перестає боліти», яке підготували учні 7 класу (класний керівник Ковтун Олена Миколаївна), онлайн-захід «Перемога, свята перемога». 

З метою формування екологічної свідомості, розвитку пізнавальної активності, прищеплення любові до рідного краю здійснено трудові акції по облаштуванню пришкільної ділянки, участь в акції  «Новорічна композиція», абсолютними переможцями якої стали роботи учня 8 класу Посвалюка Максима (керівник Сергієнко Валентина Петрівна) та учениці 3 класу Посвалюк Поліни (керівник Могильна Олена Іванівна), узагальнення матеріалів  акції «Допоможемо зимуючим птахам» (4 клас, класний керівник Рибіна Тетяна Аркадіївна). 

Активно здійснювалась туристично-краєзнавча робота. Протягом   І семестру відбулися екскурсії  до міста Херсон, ( вчителі Рибіна Тетяна Аркадіївна, Козій Юлія Володимирівна), села Зелені Хутори (вчителі Колєснік Валентина Олегівна, Челишева Лілія Миколаївна), велосипедна екскурсія до пам’ятника загиблим воїнам АТО, яку здійснили вихованці гуртка «Джура» (керівник Колєснік Валентина Олегівна). .             

З метою профілактики правопорушень та інших негативних явищ в учнівському середовищі систематично здійснюється правовиховна робота. Згідно плану роботи освітнього закладу з 02 по 10 грудня відбувся Всеукраїнський тиждень права під час якого відбувся флешмоб «Ми - проти насилля», конкурс малюнків на тему «Світ без насильства очима дітей», вчителем правознавства Челишевою Лілією Миколаївною проведено засідання клубу старшокласників «Марафон підписання петицій – 2019 міжнародної організації AmnestyInternethenel», захід для учнів 5-7 класів «Дерево прав людини». Під час дистанційного навчання проведено онлайн-бесіди «Віртуальний терор», «Профілактика кібербулінгу», батьки і діти залучались до проходження онлайн-курсу на освітній плітформі «Дія. Цифрова освіта» «Безпека дітей в Інтернеті».   В рамках профілактичної роботи проведено спільні рейди із представниками сільської ради, соціальним педагогом в сімʼї, що потребують особливого контролю,  складено акти  відвідування; залучено учнів, що потребують особливого контролю до участі у роботі гуртків,  позакласної  роботи. 

           Значна  увага приділяється формуванню свідомої мотивації до здорового способу життя. Вже традиційним стало свято «Спорт єднає всіх» (до Дня фізкультури і спорту), конкурс агітаційних плакатів «Ми –  за здоровий спосіб життя», засідання клубу «Едельвейс» «Містер та Міс Спорт», шкільна акція «Ми – проти паління».     Учні школи взяли активну участь в районних спортивних змаганнях з легкої атлетики «Старти надій» ( І місце); з волейболу (І місце – дівчата, ІІ місце - хлопці)   і представляли збірну Каланчацького району з волейболу на зональних змаганнях.

В рамках тематики місячників проведено   захід «Безпека на дорозі – показник культури нації», яке організували учні 11 класу (класний керівник Челишева Лілія Миколаївна), засідання клубів «Дзвіночки» (1-4 класи)   «Подорож до країни правил дорожнього руху»,  «Едельвейс» - конкурсно-розважальний захід присвячений випускникам «Щасливий світ дитинства», конкурс - огляд «Мій клас –  класна команда», під час якого відбулась презентація діяльності класних колективів,  засідання клубу старшокласників  «В майбутнє - здоровим», яке підготували учні 9 класу (класний керівник Рацук Марина Миколаївна).

 

                Робота з батьками спрямовувалось на пошук максимальної взаємодії і здійснювалась під час загальношкільних та класних батьківських зборів, анкетувань, індивідуальних бесід та консультацій. Батьки запрошувались на 

години спілкування, свята, залучались до участі у шкільних заходах.

 

 

                 Звіт про освітню діяльність

              закладу за 2020/2021 навчальний рік 

        В основу діяльності Новоолександрівської гімназії Каланчацької селищної ради покладено діючі законодавчі та освітні нормативні документи України.

          Внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу

-         Статут гімназії;

-          правила внутрішнього трудового розпорядку;

-          колективний договір між адміністрацією і ПК.

          Типові документи, що відповідають діючому законодавству, всім нормативним документам, що регламентують перебування учнів та вихованців  у закладі освіти, Конвенції ООН «Про права дитини».

Педагогічний колектив

24 педагога:

1 директор;

2 заступника директора;

1 завідувач дошкільним підрозділом;

1 практичний психолог;

1 педагог-організатор;

12 вчителів;

5 вихователів;

1 музичний керівник дошкільного підрозділу гімназії.

 

Із 24  педагогів:

21 мають повну вищу педагогічну освіту (88%);

2  мають базову вищу педагогічну освіту (8%);

1 – неповну вищу педагогічну освіту (4%).

 

Із 17 вчителів гімназії вищу кваліфікаційну категорію  мають педагоги – 3 (18%);

І кваліфікаційну категорію –  8 (44%);

Спеціалістів – 6 (34%);

 «Старший учитель» - 1(5%)

«Відмінник освіти України» - 1(6%)

 

         З числа педагогічних працівників 50 % -  випускники рідної школи.

Значна кількість вчителів(65%) має педагогічний стаж більше 20 років.

             При розподілі тижневого навантаження вчителів адміністрація школи враховує педагогічний досвід, кваліфікацію вчителя, наступність у роботі, результативність його роботи за попередні роки, рекомендації профспілкового комітету з метою соціального захисту учасників навчально-виховного процесу, віковий склад педагогів та досвід їх роботи. Забезпеченість освітнього процесу здійснюється за рахунок штатних працівників.

          

 

                                                                               

 

 Позитивні тенденції:

 - 80 % вчителів мають вищу педагогічну освіту;

 - 70% досвідчених вчителів;

 Негативні: викладання окремих предметів не фахівцями;

 - 33% вчителів мають повне тижневе навантаження.

             У  2020/2021 навчальному році навчальна та методична робота в закладі освіти здійснювалася відповідно до плану роботи.                                                                                      Навчальні плани та програми в цілому за рік виконано повністю.                  Кількість письмових та усних контрольних робіт відповідає вимогам наказу МОН України «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів» та методичним рекомендаціям МОН України щодо вивчення навчальних предметів та щодо заповнення сторінок класних журналів та

оцінювання навчальних досягнень учнів.
           Протягом  року організовано курсову  перепідготовку  вчителів відповідно затвердженого плану. Більшість вчителів проходять навчання за накопичувальною системою відповідно індивідуальних планів.   

           У 2020/2021 навчальному році 4 педагогічні   працівники  гімназії пройшли атестацію.   За результатами  атестації  вчителі: початкових класів Кущ Світлана Володимирівна, хімії Цап Тетяна Миколаївна, англійської мови Ковтун Олена Миколаївна, зарубіжної літератури Сергієнко Олександр Олександрович підтвердили   кваліфікаційну  категорію «спеціаліст першої категорії».

             Результативно й систематично в 2020/2021 навчальному році проводилась робота методичних служб, спрямована на підвищення рівня фахової і методичної підготовки вчителів.

Протягом року проведено:

І. Педагогічні ради:

1. «Використання електронних освітніх ресурсів нового покоління в освітньому процесі», «Сучасна освіта в контексті інтегрованого  навчання» (жовтень).

2. «Інноваційний потенціал класного керівника  у формуванні творчого потенціалу учнів», «Соціалізація школяра: психологічна сутність, технології, індикатори».

3. «Підвищення мотивації здобувачів освіти з успішного оволодіння математичними знаннями і навичками, їх застосування у соціальній, економічній, технологічній, науковій та інших сферах суспільного життя»,

 «Особливості проведення продуктивного уроку предметів різного профілю»

ІІ. Проблемні семінари - практикуми:

1. «Творча співпраця педагогічного колективу, учнів та батьків у формуванні громадянської активності школярів»(жовтень);

2. «Відстеження рівня адаптації та дослідження фізіологічних особливостей дітей з метою подолання шкільної тривожності в умовах розширення освітнього простору» (лютий).

ІІІ. Засідання методичної ради:

- «Виявлення рівня творчої спрямованості, орієнтації особистості в сучасному інформаційному просторі» (жовтень).

 

 

- «Навчання та спілкування  через ІКТ  (освітні платформи, сайт школи, блоги вчителів)(лютий);

- «Формування компетентного випускника шляхом провадження інноваційних

      технологій та тренінгових методик в освітній процес» (квітень).

ІV. Засідання МО:

1.«Виховання у школярів високої громадянської активності та національної свідомості» (жовтень).

2. «Вдалий імідж  освітнього закладу як запорука  успіху» (листопад).

3.  «Круглий стіл» - «Сучасні педагогічні технології — шлях до розвитку життєздатної творчої особистості» (лютий).

4.  Тренінг « Стратегія особистого професійного вдосконалення (травень).

«Формування ключових компетентностей  школярів  засобами компетентнісно зорієнтованого навчання».          

           У жовтні 2020 року  традиційно відбувся  «Формування соціальної культури здобувачів освіти  засобами інноваційного наповнення освітнього середовища». Протягом  місяця  проведено  різні форми методичної роботи, а саме:  педагогічна рада: «Використання електронних освітніх ресурсів нового покоління в освітньому процесі», «Сучасна освіта в контексті інтегрованого  навчання»; проблемний семінар «Творча співпраця педагогічного колективу, учнів та батьків у формуванні громадянської активності школярів»;  методичний марафон  «Розвиток та творча реалізація результатів інноваційного пошуку педагогів  освітнього закладу»;                                                                                                                   

засідання методичної ради ««Виявлення рівня творчої спрямованості, орієнтації особистості в сучасному інформаційному просторі»; відкриті засідання методичних  об'єднань: природничо - математичного циклу     «Сучасні  методи й прийоми  навчальної  мотивації учнів», суспільно-гуманітарного циклу  «Міжпредметна інтеграція як процес становлення цілісного освітнього процесу»,    початкових класів семінар-практикум: «Інноватика освітнього простору Нової української школи»,    класних керівників «Виховання у школярів високої громадянської      активності та національної свідомості»;     засідання методичного об'єднання початкових класів та вихователів  дошкільного підрозділу гімназії   - «Творчість в  розвитку дитини дошкільного й шкільного віку в умовах Нової української школи. Крім теоретичних питань  проведено відкриті уроки.    На відкритих уроках вчителі: Ковтун Олена Миколаївна,  Могильна Олена Іванівна, Рибіна Тетяна Аркадіївна, Василенко Сергій  Анатолійович, Мочаліна Вікторія Петрівна, Челишева Лілія Миколаївна, Василенко Юлія Олександрівна,  Гриненко Світлана Анатоліївна, Колєснік Валентина Олегівна, Цап Тетяна Миколаївна  продемонстрували використання активних,

 інтерактивних методів навчання,інноваційних технологій; ділилися досвідом із  вчителями - спеціалістами. 

               Вчителі школи протягом навчального року активно займалися самоосвітою, були учасниками онлайн семінарів, конференцій, вебінарів тощо. Опубліковано власні авторські матеріали в мережі Internet на сайті naurok.com.ua: вчитель зарубіжної літератури Мочаліна В.П., вчитель біології Гриненко С.А., вчитель трудового навчання Фурсенко О.В., вчителі  початкових класів Рибіна Т.А., Козій Ю.В., вчитель англійської мови Ковтун О.М., вчитель математики Колєснік В.О; на сайті vseosvita.com.ua. вчитель української мови Василенко Ю.О.  

 

   Відповідно рішення VІ сесії Каланчацької селищної ради Херсонської області від 24 грудня 2020 року №72 «Про переіменування Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Каланчацької селищної ради Херсонської області та реорганізацію Новоолександрівського ясел-садка «Сонечко» Каланчацької селищної ради Херсонської області» з 01 січня 2021 року діяльність освітнього закладу керується Статутом,  затвердженим рішенням VІ сесії Каланчацької селищної ради Херсонської області від 24 грудня 2020 року №72.,  відповідно до наказу від 04 січня 2021 року №01 «Про  затвердження ухваленого рішення педагогічної ради від 04.01.2021 року, протокол №4/1 «Про внесення змін до  освітньої програми 

закладу освіти  на 2020/2021 навчальний рік» внесено зміни до Освітньою програми гімназії. 

       В  дошкільному підрозділі проведено педагогічні ради  «Художньо – естетичний розвиток дітей дошкільного віку», «Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників»; семінари - практикуми «Проблеми адаптації  до шкільного навчання в умовах НУШ», « Комунікативно – мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку», «Математичні знахідки»; квест   «Ігри вихователів патріотів», педагогічний ринг «Основні складові  трудової діяльності дошкільників», ділову гра «Сучасні підходи  до організації безпечної поведінки у дошкільників», тренінг «Формування навичок економічного виховання  у дошкільників»;   педагогічні години « Освітній процес в умовах карантину в  ЗДО», « Самоосвіта – вектор зростання фахової  майстерності.», «Присутність музики у всіх видах діяльності», «Комунікативна культура – складова іміджу педагога», консультації для педагогів: «Навчання дітей дошкільного віку основ  комп’ютерної грамотності», «Формування національної свідомості через зображувальну діяльність», «Виховання у дитини вміння позитивно мислити», «Вплив музики на розвиток особистості дитини».

             Згідно  наказу МОН України від 21 січня 2021 року № 78 «Про проведення основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів середньої освіти, здобувачі освіти 4 класу гімназії взяли участь у  моніторинговому  дослідженні  якості початкової освіти (класний керівник Могильна Олена Іванівна).

            Відповідно до плану  внутрішньошкільного контролю  адміністрацією

 було перевірено:

      - стан ведення календарних планів, класних журналів, особових справ,

поурочні плани вчителів;

-         класно – узагальнюючий контроль у 4 та 8 класах;

-         стан викладання  уроків математики, історії, основ правознавства;

-         ведення зошитів  учнів 1 – 4 класів;

-         стан відвідування учнями школи;

-         моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів з різних предметів.

-         моніторинг участі учнів в конкурсах, олімпіадах; простежено результативність відповідно до кваліфікаційного рівня  вчителя.

          Поряд із досягненнями в роботі педагогічного колективу  потребує поліпшення  робота з учнями,  які мають достатній та високий рівні навчальних досягнень, зі здібними дітьми,  залучати всіх учасників освітнього  процесу до співпраці,  активніше впроваджувати інноваційні форми та методи роботи з учнями.

           Станом на 1 вересня 2020 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 15 учнів. Не відвідує школу Мочалін Віталій (2006р.н.) за хворобою.

 

 За індивідуальною формою навчалася учениця 3 класу Резвих Анастасія.

          Протягом навчального року викладались факультативи та курси за вибором:

     - Факультативи: «Міфологія давнього світу» (6 клас),  «Основи загальної хімії» (9 клас), «Логіка» (8 клас);

 -  Курси за вибором: «Християнська етика» (5,6,7,8,9 класи),  «Географія рідного краю» (6 клас),   «Економіка рідного краю» (7 клас) «Історія рідного краю» (5 клас),  «Логіка» (1,3,4 класи),  «Культура добросусідства» (2 клас).

        Отримали  свідоцтва з відзнакою:

2016/2017 н.р. –

2017/2018 н.р. –

 2018/2019 н.р. –

2019/2020 н.р. – 2 учні

2020/2021 н.р. – 2 учні

          За підсумками навчального року учні школи показали такі рівні навчальних досягнень:

Із  73 учнів 4-9класів мають навчальні досягнення:

Високий рівень –  5   учнів (7%);

Достатній рівень– 15 учнів (21%);

Середній рівень – 30 учнів (41%);

Початковий рівень–23 учні (31%).

Із 16 учнів 3 класу за результатами формувального оцінювання мають досягнення:

«має значні успіхи» –  1 учень (6%);

 «демонструє помітний прогрес» –  7 учнів (44%);

 «досягає результату з допомогою вчителя» –  6   учнів (38%);

 «ще потребує уваги і допомоги» –  2   учні (12%).

 

             Рівень навчальних досягнень учнів за останні п’ять років

Навчальний

Рік

Кількість учнів, що

атесту-ються

Рівні навчальних досягнень

% якості

 

 

 

 

Високий

Достатній

Середній

Початков.

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

2016/2017

119

9

8

25

21

57

49

26

22

29

2017/2018

109

10

9

25

23

56

51

18

17

32

2018/2019

115

12

11

27

23

52

45

24

21

34

2019/2020

104

9

9

22

21

43

41

30

29

30

2020/2021

73

5

7

15

21

30

41

23

31

28

Як видно з таблиці  у порівнянні з попереднім навчальним роком високий

рівень зменшився    на 2%,  середній зменшився    на 7%,   початковий рівень збільшився  на 2%.  Якість знань зменшилася   на  2%.

 

 

 

 

Динаміка середнього бала навчальних досягнень

Навчальн.рік/ Клас

2011/2012

2012/2013

2013/2014

2014/2015

2015/ 2016

2016/2017

2017/                2018

2018/

2019

 

2019/

2020

 

2020/2021

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

7.9

7.8

6.8

5

 

 

 

 

 

 

7,9

7.9

8.0

8.6

6

 

 

 

 

 

7.2

7.2

7.2

7.2

6,8

7

 

 

 

 

7.0

6.4

6.5

7.3

7.1

6,4

8

 

 

 

6,7

7.3

6.7

7.7

7.8

7.4

6.8

9

 

 

8

7.7

7.4

7.8

7.8

7.4

6.8

6.5

По гімназії

7,8

7,6

7,7

7,4

7.2

7.2

7.2

7.2

6.9

6.9

 

 

Найбільший показник середнього бала навчальних досягнень  у 5  класі,

найменший –  в 7   класі.

Високий рівень навчальних досягнень мають 5 учнів:

Литвиненко  Максим – 5 клас

Посвалюк Софія – 5 клас

Кім Нікіта – 7 клас

Кальченко Аліна – 9 клас

Манжола Ольга – 9 клас

         

         Учень 7 класу  Кім Нікіта за результатами навчальної діяльності номінований на отримання обласної стипендії «Учень року».

                Учні школи взяли участь в І,  ІІ, етапах  Всеукраїнських предметних олімпіад, в  І етапі Міжнародного  мовно-літературного  конкурсу ім. Тараса  Шевченка  взяли участь 31 учень;    В  І етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика взяли участь 30 учнів 3-11класів, з них 10 – переможці.

               Результати участі у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад

 

Навчальний рік

Прізвище, ім’я призера

Клас

Місце

Предмет

Вчитель

2014/2015

Кущ Н.

Ковальчук О.

Ковальчук І.

Косминіна А.

Шихальова О.

9

9

10

10

10

ІІ

ІІІ

ІІІ

ІІІ

ІІІ

Хімія

Історія

Географія

Географія

Українська мова

Цап Т.М.

Єрьоменко О.Г.

Меркотан Н.М.

Меркотан Н.М.

Сергієнко В.П.

2015/2016

Склізков М.

Кущ Н.

Шихальова О.

9

10

11

ІІ

ІІІ

ІІІ

Історія

Географія

Українська мова

Єрьоменко О.Г.

Меркотан Н.М.

Сергієнко В.П.

2016/2017

 

Чабак  О.

Деньдобрий О.

Чабак О.

10

10

10

ІІІ

ІІІ

ІІІ

Географія

Географія

Англійська мова

Меркотан Н.М.

Меркотан Н.М.

Ковтун О.М.

2017/2018

Чабак О.

Кім А.

Кім А.

Деньдобрий О. Кім А.

Литвиненко А.

11

10

10

11

10

9

ІІ

І

ІІ

ІІІ

ІІ

ІІІ

Англійська мова Англійська мова Географія

Біологія

Історія

Хімія

Ковтун О.М. Ковтун О.М. Меркотан Н.М.

Гриненко С.А.

Челишева Л.М.

Цап Т.М.

2018/2019

Мочаліна Л.

Мочаліна Л.

Мочаліна Л. Челишева А. Челишева А. Челишева А.                 Кім А.                          Мазник О.

Манжола О. Мочаліна Л.                                       Кім А.

Челишев Б.

8                    8                   8                  8                 8                8         11                 9                  7                    8    11

8

ІІ                        І                     ІІ                     І                ІІІ                            ІІІ                  ІІ              ІІІ               ІІІ             ІІІ

ІІ

ІІІ

Географія

Українська мова

Історія

Історія

Географія

Трудове навчання

Англійська мова

Хімія

Українська мова Англійська мова

Історія

Російська мова

Меркотан Н.М.

Василенко Ю.О.

Єрьоменко О.Г.

Єрьоменко О.Г.

Меркотан Н.М.

Фурсенко О.В.                Ковтун О.М.      Цап Т.М.                      Сергієнко В.П. Ковтун О.М. Челишева Л.М.

Мочаліна В.П.                   

2019/2020

 

 

 

Мочаліна Л.

Манжола О.

Мочаліна Л.

Кальченко А.

Пашкова Д.

Сєдін Є.

 

9

8

9

8

8

8

ІІ

І

І

І

І

ІІ

Українська мова

Біологія

Англійська мова

Трудове навчання

Трудове навчання

Математика

Василенко Ю.О.

Гриненко С.А.

Ковтун О.М.

Фурсенко О.В.

Фурскнко О.В.

Колєснік В.О.

2020/2021

 

 

 

 

 

Мочаліна Л.

Челишева А.

Манжола О.

Мочаліна Л.

Мочаліна Л.

Мочаліна Л.

Кім Н.

Кім Н.

Кемпа Т.

Романенко Ю.

 

10

10

9

10

10

10

7

7

8

8

І

ІІ

І

ІІ

ІІІ

ІІ

ІІ

ІІ

ІІ

ІІ

Українська мова

Біологія

Біологія

Географія

Фізика

Англійська мова

Математика

Українська мова

Трудове навчання

Трудове навчання

Василенко Ю.О.

Гриненко С.А.

Гриненко С.А.

Рацук М.М.

Цап Т.М.

Ковтун О.М.

Колєснік В.О.

Сергієнко В.П.

Фурсенко О.В.

Фурсенко О.В.

             

 

 

 

 

 

Участь учнів школи у районному етапі конкурсі-захисті

науково-дослідницьких робіт

 

Навчальний

Рік

Прізвище призера

Клас

Предмет

Тема

роботи

Місце

Вчитель

2010/2011

Цап В.

 

Бугай Л.

8

 

9

Математика

 

Психологія

«Таємниці простих чисел»

«Вікові особливості розвитку пам’яті учнів»

Вдалийдебют

ІІ

Хлуд Г.Д.

 

Гриненко С.А.

 

2011/2012

Цап В

 

 

Челишев В

 

 

Новицька О.

9

 

 

8

 

 

8

Математика

 

 

Географія

 

 

Світова

література

«Таємниці прстих чисел»

 

«Дослідження

грунтів»

 

«Антигуманна сутність війни в оповіданні Г.Белля

«Подорожній, коли прийдеш у  Спа…»

ІІІ

 

 

Вдалий

дебют

 

Вдалий

дебют

Хлуд Г.Д.

 

 

Меркотан Н.М.

 

 

Мочаліна В.П.

2012/2013

Новицька О.

 

 

Фоменко Н.

 

9

 

 

11

Світова література

 

 

 

Укр.

література

«Людяність і відповідальність за долю Батьківщини (за оповіданням М.Шолохова «Доля людини»

Дослідження засобів гумору в творчості Остапа Вишні

 

 

 

ІІІ

Мочаліна В.П.

 

 

Сергієнко В.П.

2013/2014

Цап В.

 

 

11

Математика

Історія розвитку комбінаторики та деякі аспекти її застосування

ІІІ

Хлуд Г.Д.

2014/2015

Шихальова О.

10

Математика

«Ознаки подільності чисел»

 

Хлуд Г.Д.

2015/2016

 

 

 

 

 

 

Шихальова О.

 

 

      Кущ Н.

 

 

 

Косминіна А.

11

 

 

10

 

 

 

11

Математика

 

 

Географія

 

 

 

Укр. мова

«Відсоткові розрахунки та їх практичне застосування»

«Стан сучасних демографічних процесів в селі Новоолександрівка»

 

 

«Комунікативна компетенція сучасної молоді»

ІІІ

 

 

ІІІ

 

 

 

ІІІ

 

 

 

Хлуд Г.Д.

 

 

Меркотан Н.М.

 

 

 

Сергієнко В.П.

2016/2017

 

 

Лекомцева М.

 

Ковальчук О.

8

 

11

Географія

 

Біологія

«Проблема сміття та сміттєзвалищ в Україні» «Вікові особливості уваги, її вплив на успішність навчання»

 

 

ІІІ

Меркотан Н.М.

 

Гриненко С.А.

2017/2018

 

Чабак О.

 

Ладиженська Д.

11

 

7

Географія

 

Географія

«Демографічна ситуація в селі Новоолександрівка»«Проблема накопиченнявідходів в Україні і шляхи її вирішення»

 

Меркотан Н.М.

 

Меркотан Н.М.

 

 

2018/2019

    Челишева А.

 

     Мочаліна Л.

 

8

 

8

Історія

 

Українська література

«Фальц-Фейни в історії мого краю»

«Український фольклор:поняття, сутність, особливості»

 

Єрьоменко О.Г.

 

Василенко Ю.О.

2019/2020

-

-

-

-

-

-

 

Учні школи у 2020/2021 навчальному році  стали учасниками:

 

- Всеукраїнської  українознавчої гри  «Соняшник»  (вчителі Василенко Юлія Олександрівна, Рибіна Тетяна Аркадіївна);                                                                                                 

 - Всеукраїнської  дистанційної  олімпіади « Всеосвіта Осінь 2019» «Всеосвіта Зима 2020», « Всеосвіта Весна 2020» з української мови, предметів початкової школи (вчителі  Василенко Юлія Олександрівна, Козій Юлія Володимирівна, Могильна Олена Іванівна, Рибіна Тетяна Аркадіївна);                                                                             

- ІІІ Всеукраїнської  інтернет-олімпіади «На Урок» із зарубіжної літератури, трудового навчання, англійської мови,

(вчителі Мочаліна Вікторія Петрівна, Фурсенко Оксана Василівна, Ковтун Олена Миколаївна);                                                                                                                         - Міжнародному освітньому конкурсі «Олімпіс 2019-Осіння сесія» (вчитель Кущ Світлана Володимирівна).

      У 2020/2021 навчальному році виховна робота в  освітньому закладі була спрямована на  формування основних ключових компетентностей: соціальних, громадянських, загальнокультурних, здоровязберігаючих і здійснювалось впродовж тематичних місячників: «Увага! Діти на дорозі!» (вересень), «Школа. Клас. Я.» (жовтень), «Бути здоровим – модно!» (листопад),

«Від громадянина України – до громадянина Землі» (грудень-січень), «Моя сім’я» (лютий-березень), «Не споглядати й говорити, а вершити і творити» (квітень), «Я і Всесвіт» (травень).

            Для реалізації мети, завдань  виховної роботи  діти були об’єднані у клуби: «Дзвіночки»(1-4кл.),«Орлята»(5-7кл.), «Едельвейс»(8-11кл.).

            З метою організації змістовного дозвілля у 2019/2020 навчальному році працювало 4 гуртки: «Музейна справа» (керівник Єрьоменко Олена Гаврилівна), «Юний актор» (керівник Рибіна Тетяна Аркадіївна), «Джура» (керівник Кущ Наталія Геннадіївна), «Спортивний» (керівник Василенко Сергій Анатолійович).

            У всіх класних колективах були обов’язковими години спілкування, класні збори, оформлено класні куточки, куточки державної символіки.

Проведено традиційні заходи до визначних дат: свято Першого дзвоника «Знов вересень ступає на поріг», Дня вчителя – свято «Є професія у світі – серце віддавати дітям», Дня Святого Миколая «З нетерпінням я чекаю  День Святого Миколая, новорічні свята «Новий рік крокує по планеті» (1-7 класи), «Новорічний карнавал» (8-11) класи, загальношкільне родинне свято «Жінка-вічна весна», онлайн-флешмоб до Дня вишиванки «Парад чарівних вишиванок», свято Останнього дзвоника онлайн «Школа - територія творчості

і  натхнення».

           Одним з пріорітетних напрямків було національно – патріотичне виховання.  З цією метою учні залучались до акції волонтерського руху «Милосердя і доброта – людства два крила» (до Міжнародного Дня людей похилого віку), відбувся виховний захід до Дня Українського козацтва «Козацька слава лине крізь віки» (10 клас, класний керівник Цап Тетяна Миколаївна), літературні  години спілкування «Мово моя, душа голосна України» (до Дня української писемності та мови), виховний захід до Дня Соборності України «Діти єднають Україну» (8 клас, класний керівник Сергієнко Валентина Петрівна),    лінійка-реквієм пам’яті Героїв Небесної Сотні «Герої не вмирають» (6 клас, класний керівник Колєснік Валентина Олегівна). До Дня воїна-інтернаціоналіста проведено засідання клубу «Орлята» (5-7 класи) – «Афганістан – це рана, що не перестає боліти», яке підготували учні 7 класу (класний керівник Ковтун Олена Миколаївна), онлайн-захід «Перемога, свята перемога».

       
             З метою профілактики правопорушень та інших негативних явищ в учнівському середовищі систематично здійснюється правовиховна робота. Згідно плану роботи освітнього закладу з 02 по 10 грудня відбувся Всеукраїнський тиждень права під час якого відбувся флешмоб «Ми - проти насилля», конкурс малюнків на тему «Світ без насильства очима дітей»,
 захід для учнів 5-7 класів «Дерево прав людини». Під час дистанційного навчання проведено онлайн-бесіди «Віртуальний терор», «Профілактика кібербулінгу», батьки і діти залучались до проходження онлайн-курсу на освітній плітформі «Дія. Цифрова освіта» «Безпека дітей в Інтернеті».   В рамках профілактичної роботи проведено спільні рейди із представниками сільської ради, соціальним педагогом в сімʼї, що потребують особливого контролю,  складено акти  відвідування; залучено учнів, що потребують особливого контролю до участі у роботі гуртків,  позакласної  роботи.

           Значна  увага приділяється формуванню свідомої мотивації до здорового способу життя. Вже традиційним стало свято «Спорт єднає всіх» (до Дня фізкультури і спорту), конкурс агітаційних плакатів «Ми –  за здоровий спосіб життя», засідання клубу «Едельвейс» «Містер та Міс Спорт», шкільна акція «Ми – проти паління».     Учні школи взяли активну участь в районних спортивних змаганнях з легкої атлетики «Старти надій» ( І місце); з волейболу (І місце – дівчата, ІІ місце - хлопці)   і представляли збірну Каланчацького району з волейболу на зональних змаганнях.

            В рамках тематики місячників проведено   захід «Безпека на дорозі – показник культури нації», яке організували учні 11 класу (класний керівник Челишева Лілія Миколаївна), засідання клубів «Дзвіночки» (1-4 класи)   «Подорож до країни правил дорожнього руху»,  «Едельвейс» - конкурсно-розважальний захід присвячений випускникам «Щасливий світ дитинства», конкурс - огляд «Мій клас –  класна команда», під час якого відбулась презентація діяльності класних колективів,  засідання клубу старшокласників  «В майбутнє - здоровим». 

  

                Робота з батьками спрямовувалось на пошук максимальної взаємодії і здійснювалась під час загальношкільних та класних батьківських зборів, анкетувань, індивідуальних бесід та консультацій. Батьки запрошувались на

години спілкування, свята, залучались до участі у шкільних заходах.     

 

     Серед проблем, які не до кінця вирішені у школі є:

-  зниження високого та достатнього рівнів навчальних досягнень учнів;

- слабка індивідуальна робота з школярами та їх батьками по попередженню пропусків уроків, запізнень, грубощів у спілкуванні з вчителями, однокласниками, шкідливих звичок;

-  потребує вдосконалення  робота класних керівників з класом;

-  викладання окремих предметів не фахівцями;

-  недостатнє використання окремими педагогами на практиці   ІКТ;

-  вчителі школи епізодично друкуються у фахових виданнях, більшість вчителів не друкують авторських матеріалів в мережі Internet;

-  низька участь учителів у професійних конкурсах;

-   потребує вдосконалення матеріально-технічна база школи.