Соціальний педагог

  Посвалюк Вікторія Едуардівна

Шановні батьки та учні!!!
Карантин змушує змінювати звичайні процеси в навчанні дітей. Ми звертаємо увагу на те, що карантин - це не канікули і виконання програм відбувається шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання. Діти мають виконувати певні завдання після перегляду відеоуроків, навчальних матеріалів на відповідних сайтах, блогах, платформах (посилання згідно розкладу та класу розміщені на платформі Google classroom). Допоможіть дітям відповідально віднестися до опанування знань. Контролюйте режим дня Ваших дітей, режим роботи, режим харчування, дотримання заходів профілактики. Будьте здорові!

Поради батькам: Як вберегти дітей від коронавірусу

Під час карантину батькам варто приділити увагу дітям щодо профілактики захворювання

Поради

- Тримайте дітей вдома, якщо вони захворіли (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов'язково зверніться до свого сімейного лікаря). Дітям потрібен відпочинок, щоб одужати. Без достатнього відпочинку вашій дитині може знадобитися більше часу, щоб відчути себе краще. Людям з ослабленою імунною системою часто потрібно ще більше часу, щоб відновитися.
- Хворих і здорових дітей треба тримати окремо. Треба уникати контакту із особами з проявами респіраторного захворювання, триматися на відстані не менше 1-2 м від хворих людей. Шукати варто й альтернативні способи участі дітей в зборах, наприклад дивитися їх по телевізору або в Інтернеті, щоб вони могли уникнути особистого контакту. Це особливо важливо для дітей з високим ризиком ускладнень грипу. Адже краплі, що містять віруси, можуть переміщатися не менше, ніж на 1-2 м, тому залишаючись на такій відстані від хворих людей, можна знизити ймовірність того, що ваша дитина захворіє.
- Навчити варто дітей завжди прикривати рот під час кашлю і чхання. Переконайтеся, що діти прикривають ніс і рот серветкою, коли вони кашляють або чхають. Попросіть їх викинути використану серветку і негайно вимити руки. Це допомагає запобігти поширенню вірусу грипу через повітря і на руках здорових людей.
- Треба навчити дітей правильно мити руки - ретельно і часто з милом і водою. Якщо мило і вода недоступні, дайте дезінфікуючий засіб для рук з вмістом спирту не менше 60% для очищення рук. А ще - важливо мити руки, перш ніж торкатися їх очей, носа або рота. Миття рук знижує кількість респіраторних вірусів, які можуть поширюватися.
- Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаєтеся, такі як іграшки, столи, дверні ручки, поручні, клавіатури комп'ютера, телефони і іграшки.
- Поясніть дітям, що мило і вода при очищенні видаляє респіраторні віруси, включаючи SARS-CoV-2. Можна використовувати спиртовмісні та хлорвмісні дезинфікуючі засоби, дотримуючись інструкцій з використання дезинфікуючих засобів, на етикетці продукту. Точний термін виживання вірусу SARS-CoV-2 на сьогодні не відомий, проте очищення поверхонь і об'єктів, до яких часто торкаються, знижує кількість вірусів, які можуть поширюватися під час дотику до зараженої поверхні, а потім до ваших очей, носа або рота.
- Будьте готовими і поінформованими. Слідкуйте за епідемічною ситуацією із респіраторними захворюваннями, використовуючи офіційні джерела. Читайте та виконуйте рекомендації лікарів про заходи профілактики захворювань. Знання запобіжних заходів і способів отримання достовірної інформації допоможе скласти план захисту себе, своїх дітей та інших осіб.

 

 

Обирай Свободу рідному народу!
Обирай Свободу і добро ідей!
Обирай Свободу Заходу і Сходу,
Обирай Свободу для усіх людей!
21 листопада український народ відзначає День Гідності та Свободи. Але шанс стати іншими дістався нам дорогою ціною - ціною людських втрат. Ми повинні про ці події знати та пам'ятати. Це наша історія. Учні нашої школи вшанували пам'ять героїв нашої держави, а також долучилися до флешмобу " Ми - українці!!! Єдині і неповторні!!!"

Світова спільнота відзначає 20 листопада Всесвітній день дитини у річницю ухвалення Конвенції про права дитини. Основна ідея Конвенції - найкраще забезпечення інтересів дитини. Тому бажаю усім дітям світу використовувати свої права в повному обсязі. Зі святом, наші квіти життя!!! З учнями Новоолександрівської школи сьогодні було проведено бесіди відносно відзначення Всесвітнього дня дитини, а також вони отримали символічні подаруночки - розмальовки, що їх дуже порадувало 🤗🤗🤗 Дуже приємно бачити радість в очах дітей, і хочеться, щоб позитив завжди був присутній у їхньому житті 🥰🥰🥰

16 листопада - Міжнародний день толерантності, свято яке відзначається в усьому світі. Його запровадили за рішенням ЮНЕСКО. Саме цього дня ухвалили Декларацію принципів терпимості. У Декларації йдеться про рівність усіх людей, незалежно від їхнього віросповідання, етнічної належності чи кольору шкіри. Учням 8- 11 класів було запропоновано пройти анкетування "Толерантна особистість", також вони склали Квітку толерантності, виконали певні тренінгові вправи.

13 листопада - Всесвітній день доброти!!! Це свято започатковано ще у 1998 році. В цей день у багатьох країнах світу люди роблять добрі вчинки просто так, обмінюються подарунками, квітами, щирими словами. Але ж нам усім відомо, що робити добрі справи потрібно кожного дня!🤗🥰
В Новоолександрівській школі відбулися заходи до Всесвітнього дня доброти. Учням 1-7 класів було запропоновано намалювати малюнки " Доброта очима дітей " та організовано виставку творчих робіт. Також проведено бесіди соціальним педагогом та запропоновано обрати собі зі "Скриньки добрих справ" один вчинок, який обов'язково потрібно виконати. Учням дуже сподобалась така форма роботи. Сподіваємося, що вони поділяться враженнями від виконання добрих вчинків🥰🥰🥰

Спілкування через Інтернет: чого від нього чекати і як з ним поводитися?


      Можливість отримати будь-яку інформацію не виходячи з дому – зараз це не фантастика, а реальність. І це стало можливим завдяки Інтернету. Крім того, що Інтернет дозволяє тобі знайти потрібну інформацію, мережа значно розширює коло твого спілкування.

      Тобі відомо, що таке Чат? Так, дійсно, це швидкий спосіб знайти для себе нових друзів, поспілкуватися з ними на будь-які теми, отримати корисні поради. А в соціальних мережах  ще можна побачити фотокартки, відеоролики і мати уявлення з ким розмовляєш, завдяки тій інформації, яку розміщує на своїй сторінці людина. Але спілкування в Інтернеті приховує небезпеку, яка проявляється в тому, що ти не бачиш свого віртуального знайомого, а тому не можеш бути впевнений у тому, що ця людина безпечна для тебе. Ти можеш вважати, що спілкуєшся зі своїм однолітком, а він або вона насправді може виявитися дорослим чоловіком або жінкою, а ще гірше – злочинцем.

      Сюрпризи при безпосередній зустрічі віч-на-віч.
24% дітей віком 7-11 років зустрічались з друзями, з якими познайомились через Інтернет. Інші 24% дуже б хотіли це зробити. Більшість дітей ішла на зустріч з друзями, але 25% були одні (незважаючи на такий малий вік). У 58% випадків зустріч з „другом" була неприємним сюрпризом, тому що діти зрозуміли, що їх віртуальний друг брехав про себе. Підлітки були здивовані при зустрічі з тими, з ким мали зв'язки по Інтернету в 48% і шоковані в 28%. Причини ті ж самі.

       Отже, пам’ятай про те, що спілкування у чаті та на інших подібних сайтах поряд з користю може приховувати і суттєву небезпеку для тебе. Тому, щоб уберегти себе від неприємностей ти повинен постійно пам’ятати нескладні правила безпечної поведінки під час бесіди з незнайомцями або новими друзями, з якими ти познайомився саме в Інтернеті, а не в реальному житті.

       Увага! Завжди пам’ятай про те, що ти спілкуєшся з людиною, про яку тобі нічого невідомо, тому не довіряй їй свої таємниці або думки. Краще поділися ними зі своїми батьками чи справжніми, а не віртуальними друзями

10 золотих правил безпеки в Інтернеті для учнів

1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.

2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.

3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.

4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.

5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.

6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.

7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.

8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.

9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.

 

10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

Шановні батьки!!!

     Вже неодноразово адміністрація школи, соціальний педагог та класні керівники надавали рекомендації з приводу перебування дітей на території села під час карантину!!!

ЦЕ ЗАБОРОНЕНО!!!

       З метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 11 березня 2020 року Кабінет міністрів України ухвалив рішення щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти.

      Карантин запроваджено на період з 12 березня до 24  квітня 2020 року. В Україні запроваджено надзвичайну ситуацію.

      Просто не ходити до школи чи іншого закладу освіти – недостатньо.

Поради для батьків на період  дії карантину:

– обмежте контакти вашої дитини з іншими дітьми, родичами, які мешкають окремо, знайомими;

– не допускайте перебування дитини у місцях великого скупчення людей, зокрема у громадських місцях, на спортивних та ігрових майданчиках;

– не допускайте участі дитини у масових заходах (змаганнях, конкурсах тощо);

–  обмежте пересування дитини громадським транспортом;

– не допускайте контакт дитини з особами, що мають ознаки  респіраторного захворювання;

– контролюйте дотримання дитиною правил особистої гігієни, навчить дитину мити руки після відвідування вулиці, туалету, перед вживанням їжі;

– роз’яснить важливість дотримання правила захисту очей, носа або рота від контакту з ними немитих рук;

– слідкуйте за станом  здоров’я дитини, не займайтесь самолікуванням у разі захворювання, своєчасно звертайтесь за медичною допомогою.

 

 Не нехтуйте правилами!!! Віднесіться з розумінням до ситуації, яка склалася у світі, і тоді у нас все буде добре.

 

Безпека дитини вдома.

Шановні батьки!

Зараз діти на карантині, тобто постійно знаходяться вдома.

Як зберегти дітей від біди, як навчити їх безпечній поведінці та передбачити наслідки небезпечних розваг? Ці питання постійно встають перед вами.

Щоб зберегти життя та здоров’я дітей, пам’ятайте та виконуйте наступні поради:

1 Не залишайте дітей молодшого шкільного віку одних, навіть на короткий час!

2 Якщо виникла така потреба, не дозволяйте дитині відчиняти двері незнайомій людині, навіть одягненій в поліцейську форму. Навчіть користуватись дверним вічком, нікому, крім батьків не відчиняти.

3.Навчіть користуватись телефоном для виклику служб : 101, 102, 103, 104. Коли біда чи хвороба захватила зненацька, а дитина одна вдома, вона повинна знати, що необхідно зателефонувати близьким, звернутися до сусідів, викликати швидку допомогу, чітко назвавши свої координати.

4.Не дозволяйте дражнити тварин. Попереджайте розвиток в дитині жорсткого відношення до «друзів наших менших».

5.  Оснастіть електророзетки в вашому домі заглушками.

6. Не допускайте дитину до газових та електричних приладів. Не дозволяйте дітям самостійно вмикати електро - побутові прилади

7. Зберігайте небезпечні предмети ( ліки, сірники, запальнички, гострі та ріжучі інструменти) в недоступних місцях.

8. У дітей необхідно формувати основи самозахисту.

Рекомендуємо проводити бесіди в цьому напрямку з приведенням різних прикладів, розглядом ілюстрацій та розігруванням ситуацій «Що ти робитимеш, якщо…(незнайомий запропонує цукерку, загубив ключа від будинку, загубився один тощо).

 9.Навчайте дітей безпеці життєдіяльності в повсякденні, в процесі організації екскурсій, бесід, спостережень, в створенні ігрових ситуацій та під час розваг.

Своїм прикладом навчайте дітей виконанню цих вимог. Приклад старших є для дітей кращим методом виховання!

Сподіваємось, що ця пам’ятка допоможе вам зберегти дитину від біди.

Міцного здоров'я вам та вашим дітям!!!

                                                     

                                               

 

 

                                                        

Шановні батьки!!!

Наша дитина є найкращим нашим відображенням. І коли вона погано поводиться, подумайте, що ви робите не так. В першу чергу – чи правильно ви розмовляєте з нею. Спілкуватися з дитиною треба так, як  ви хотіли б, щоб розмовляли з вами.

“Замініть свій звинувачувальний, негативний, загрозливий тон на нейтральний, правильний, співчутливий, підбадьорливий (це може забрати БАГАТО часу) і поведінка вашого малюка може значно покращитися.

Ці 20 позитивних фраз – дуже добрий початок, якщо ви хочете змінити тональність вашого з дитиною спілкування”:

 

1. «Про що тобі потрібно пам’ятати?»

Не вживайте: «Будь обережним».

Приклад: «Про що нам треба пам’ятати, коли ми граємо в парку?» або «Будь ласка, коли йдеш по цій стіні, рухайся повільно, як обережна черепаха».

Пояснення: діти часто ігнорують фрази, які ми повторюємо знову і знову. Фраза “будь обережним” не несе в собі потрібного змісту, тому її потрібно промовляти більш точно. Озвучте запобіжні заходи або донесіть інформацію про те, чого ви хочете.

2. «Будь ласка, говори спокійно».

Не вживайте: «Припини кричати!» або «Будь спокійнішим!»

Приклад: «Будь ласка, говоріть тихо або пошепки» (сказати пошепки) або: «Я люблю ваш спів, але потрібно вийти на вулицю або в ігрову кімнату, щоб робити це голосно».

Пояснення: деякі діти, природно, кричать голосніше за інших. Покажіть їм, де це можна робити, щоб не заважати людям, використовуйте для цього силу шепоту. У поєднанні з ніжним сенсорним і зоровим контактом, шепіт – неймовірно ефективний спосіб змусити дітей слухати.

3. «Хочеш зробити це самостійно чи тобі допомогти?»

Не вживайте: «Третій раз повторюю, одягайся!»

Приклад: «Ми йдемо. Одягнеш черевики самостійно чи мені допомогти тобі?» або «Сядеш в машину сам чи мені допомогти тобі? »

Пояснення: більшість дітей хочуть, щоб їм дали завдання. Необхідно надати їм вибір і їх навички критичного мислення скасують спокусу противитися.

4. «Що ти зрозумів з цієї помилки?»

Не вживайте: «Ганьба!» або «Могло б бути і краще».

Приклад: «Що ти зрозумів, коли зробив це неправильно?» або «Як зробити це по-іншому наступного разу, щоб не потрапити в біду?»

Пояснення: зосередження уваги на мотивації до зміни поведінки на майбутнє принесе вам набагато кращі результати, ніж докір за минулий вчинок.

5. «Будь ласка, …».

Не вживайте: «Не треба!» або «Зупинись!».

Приклад: «Будь ласка, легко погладь песика» або «Будь ласка, поклади взуття до шафи».

Пояснення: Ви кажете офіціантці,  друзям і рідним про те, чого НЕ хочете? Адже простіше і легше сказати про те, чого хочете.

6. «Сьогодні ми повинні йти швидко!»

Не вживайте: «Поспішай!» або «Ми запізнюємося!»

Приклад: «Сьогодні ми машинки-булліти на трасі Формули-1! Подивимося, як швидко ми можемо рухатися!»

Пояснення: дозволяйте дітям бути повільними! Але якщо поспішаєте, то це потрібно зробити для них цікавим.

7. «Хочеш піти зараз або через десять хвилин?»

Не вживайте: «Час йти … Негайно!»

Приклад: «Хлопці, хочете піти зараз чи погратися ще десять хвилин, а потім піти?

Пояснення: діти дуже самі люблять бути відповідальними за свій вибір! Це вимагає трохи уваги, але це працює! Дайте їм вибір і вони будуть поводитися краще, ніж якщо намагатися їх змушувати.

8. «Давай додамо цю іграшку в список подарунків на день народження!»

Не вживайте: «Ми не можемо собі цього дозволити» або «Ні, я сказала – НІЯКИХ ІГРАШОК!»

Приклад: «Давай купимо цю іграшку на твій день народження?»

Пояснення: якщо бути чесними, ми часто можемо купити це маленьке Лего, ми просто не хочемо його купувати. Замість того, щоб говорити про відсутність грошей і створювати відчуття дефіциту, краще навчити їх дочекатися іграшки або заробити на неї.

9. «Зупинися, вдихни повітря, тепер проси».

Не вживайте: «Припини рюмсати!»

Приклад: «Давайте зупинимося, подихаємо разом, тепер спробуй ще раз попросити, чого ти хочеш».

Пояснення: Обов’язково змоделюймо це. Продовжуйте повторювати це спокійно, поки дитина не заспокоїться і не змінить свого тону.

10. «Поважай себе та інших».

Не вживайте: «Будь чемним».

Приклад: «Не забувай, що потрібно поважати себе та інших, навіть якщо ти нервуєшся».

Пояснення: будьте конкретними, оскільки діти часто не сприймають загальних понять. Запитайте, чого ви хочете і попросіть їх повторити те, що важливо запам’ятати.

11. «Працюй в команді».

Приберіть: «Не командуй!» і «Ніхто не захоче гратися з тобою, якщо будеш робити так».

Приклад: «Ти чудовий лідер. Не забувай використовувати своїх навичок спільної роботи сьогодні. Запитуй друзів, а не навчай їх, що робити».

Роз’яснення: багато дітей, які хочуть домінувати (або відчувати себе сильними) часто говорять, що вони владні або що ніхто не хоче їх слухати.

Станьте тренером своєї дитини і навчіть її чесної гри: запитувати замість того, щоб командувати, показувати замість того, щоб розповідати і робити щось по черзі.

12. «Мені потрібно, щоб ти…».

Не вживайте: «Припини робити ___» і «Це не нормально для ___».

Приклад: «Мені потрібно, щоб ти легенько погладив собаку». «Мені потрібно, щоб ти сповільнилася і рухалася, як черепаха, адже ми знаходимося на небезпечному паркінгу».

Пояснення: заборони часто не діють ефективно і діти краще реагують, коли ми спілкуємося з ними не наказовим способом. Крім того, прохання про те, чого ви хочете – величезне, воно спрямовує дітей в потрібному вам напрямку (на відміну від зосередження на тому, чого ви НЕ хочете!)

13. «Поплач, я хвилююся за тебе».

Не вживайте: «Не будь дитиною» або «Не плач».

Приклад: “Цілком нормально, що тобі сумно, я буду тут, якщо знадоблюся. Я знаю, що ти зможеш знайти спосіб подбати про себе”.

Пояснення: діти дуже позитивно реагують, коли ми не тиснемо на них, щоб зупинити їх плач або спробувати змусити їх не хвилюватися. Навчайте їх тому, що вони здатні впоратися з собою і вони швидше перестануть сумувати, а також вибудують свою самооцінку.

14. «Як ти подбаєш про себе?»

Не вживайте: «Зроби це і все буде добре», «Це не має значення» або «Чому ти завжди розпускаєш нюні? Візьми печиво».

Приклад: «Це нормально, що ти…. Що ти можеш зробити, щоб допомогти собі почуватися краще?

Пояснення: вміння дітей піклуватися про себе – неймовірний подарунок! Діти, які вміють чесно переживати емоції, роблять менше непродуманих дій, менше потрапляють в неприємності і мають більш високу самооцінку.

15. «Я почекаю, поки ти закінчиш».

Не вживайте: «Дай я зроблю це».

Приклад: «Схоже, тобі потрібен час, я сяду і почекаю».

Пояснення: батькам потрібно менше поспішати. Нехай дитина сама зав’яже шнурки або прочитає вивіску. Мета – дозволити дітям спробувати, витримати невдачу, повторити спробу і закріпити почуття умілості, щоб вони не завжди залежали від нас!

16. «Я люблю тебе, незважаючи ні на що».

Не вживайте: «Ніхто не любить тебе, коли ти погано поводишся» або «Не цілуй мене після того, як зробив таке».

Приклад: «Я люблю тебе, незалежно від того, як ти себе поводила. Наступного разу попроси іграшку, замість того, щоб схопити її».

Пояснення: в основі позитивного виховання лежить безумовна любов. Це означає, що наша любов до наших дітей не повинна залежати від їхньої доброї поведінки. Ми любимо їх всім серцем, безумовно. Це задовольняє потребу дітей належати, що є ключовим мотивувальним фактором.

17. «Я хвилююся, тому що…».

Не вживайте: «Ти недостатньо дорослий» або «Ти занадто малий, щоб зробити це».

Приклад: «Я хвилююся за тебе, коли ти йдеш по цій стіні, я боюся, що ти впадеш і нашкодиш собі».

Пояснення: коли у нас є свої страхи і турботи, наші діти краще реагують і поважають наші обмеження. Діти часто думають, що вони є досить дорослими, досить сильними і досить вмілими.

Тому вони швидко ганяють на велосипеді або лізуть на високий паркан. Нагадайте дітям про ризик, використовуючи фразу “Я хвилююся…”.

18. «Зроби це сам».

Не вживайте: «Мені байдуже».

Приклад: «Мені б дуже сподобалася твоя допомога».

Пояснення: коли нам дійсно все одно, це чудова можливість розширити можливості наших дітей і дозволити їм зробити щось самостійно!

Хороші лідери також є хорошими послідовниками, тому потрібно дозволити дітям іноді самостійно приймати рішення.

19. «Я вірю в тебе і підтримую тебе».

Не вживайте: «Я сам подбаю про це» або «Чому я повинен робити це замість тебе?»

Приклад: «Я бачу, як це складно для тебе і я вірю в те, що ти впораєшся з цим. Я тут, щоб підтримати тебе, якщо потрібні думки про те, як правильно вирішити ситуацію».

Пояснення: важливо налаштовувати наших дітей на успіх. Вони повинні вміти піклуватися про себе, вирішувати свої проблеми і бути впевненими в тому, на що здатні. Підтримка замість вирішення ситуації часто вимагає більшого терпіння, але вона створює самооцінку і внутрішню мотивацію у дітей!

20. «Як ти почуваєшся?»

Не вживайте: «Заспокойся! Не потрібно так сумувати!»

Приклад: «Я бачу, що ти засмучена, що ти відчуваєш?»

Пояснення: Допомагати дітям ідентифікувати свої емоції й ефективно спілкуватися з ними – важливий елемент позитивного виховання.

Коли діти добре себе почувають, відчуваючи емоції і, передаючи їх іншим (замість того, щоб заперечувати їх і намагатися приховати), поведінка змінюється і стає більш відкритою та сповненою поваги.

Використовуйте ці фрази, щоб налагодити діалог зі своїми дітьми!

 

 

 

12 ПРАВИЛ КАРАНТИНУ
     Весь світ, без перебільшення, бореться та намагається стримати нову пандемію Коронавірусної інфекції COVID-19. Тепер кожен з нас зобов'язаний взяти відповідальність за своє здоров’я та здоров’я своїх рідних на себе! Для того, щоб знизити ризик захворювання та розповсюдження вірусу, вам необхідно   виконувати 12 правил карантину.
1.Не панікуйте, але будьте пильними.
2.Регулярно та ретельно мийте руки.
3.Намагайтесь менше торкатися до обличчя.
4.Практикуйте соціальну дистанцію. Ніяких обіймів, поцілунків, рукостискань.
5.Не відвідуйте концерти, конференції, спортивні заходи. Навіть ті, на яких невелика кількість людей.
6.Утримайтесь від відвідин ресторанів, барів та кав’ярень.
7.Тримайтесь якомога далі від суспільних заходів, таких як клубні зустрічі, релігійні служіння та закриті вечірки.
8.Обмежте поїздки до мінімуму. Не подорожуйте на великі відстані, якщо у цьому немає крайньої потреби.
9.Не користуйтесь громадським транспортом, якщо є така можливість.
10.Якщо ви можете працювати вдома — працюйте вдома.
11.Перейдіть на онлайн спілкування та телефонні дзвінки.
12. Не виходьте з двору, якщо у цьому немає потреби.
Шановні батьки та учні!
Кожне з цих правил дуже важливе. Ми турбуємось про вас, тому просимо дотримуватись їх. Розуміємо, що виконувати все дуже важко, але треба постаратися. Давайте разом доведемо ВІРУСУ, що свідомих громадян йому не подолати!!!